سالهاست که افراد زیادی از شهر های مختلف اقامت در ویلای شمال ایران را برای گذران اوقات فراغت و تفریحات خود انتخاب می کنند و برخی دیگر از افراد نیز به قصد سرمایه گذاری اقدام به خرید زمین یا ویلا در شهرهای شمالی کشور می‌کنند. بسیاری از این افراد که در شمال کشور ویلا می‌خرند، بومی این منطقه نیستند؛ بنابراین باید مسائلی را مدنظر داشته باشند و اطلاعاتی در این زمینه کسب کنند تا پس از خرید ویلا در شمال کشور، پشیمان نشوند. در این مقاله به تمامی مواردی که برای خرید ویلا از ویلا فروش محمود آباد باید بدانید می پردازیم. اگر که شما نیز قصد خرید زمین یا ویلا در محمود آباد را دارید این مقاله به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

بابلسر، محمودآباد، چمستان، چالوس، نمک آبرود، متل قو و رامسر از شهر های معروف رامسر هستند. منطقه زیباکنار و دهکده ساحلی نیز از مانطق بسیار زیبای استان گیلان به شمار می آیند. بندر ترکمن، بندر گز و روستای حضرت نیز از جمله دیگر مناطقی هستند که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کنند و گزینه‌ای برای خرید ویلا به شمار می‌روند. شما می توانید با بررسی شرایط خود تصمیم بگیرید که در کدام شهر این منطقه زیبا می‌خواهید ویلا بخرید. در ادامه شهرک محمود آباد و ویژگی هایی که باعث شده است این شهرک علاقه مندان خاص خود را داشته باشد را بررسی می کنیم.

 

محمودآباد کجاست؟

محمودآباد از شهرهای ساحلی و زیبای واقع در کنار دریای خزر است. این شهر یکی از مقاصد توریستی شمال ایران محسوب می‌شود. اقتصاد این شهر بر گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است. خوب است بدانید که شهر فعلی محمودآباد قدمت تاریخی زیادی ندارد. اگرچه برخی تاریخ محمودآباد را با روستای تاریخی اهلم که در مجاورت آن قرار دارد، یکی می‌دانند، ولی تا دوره ناصرالدین‌شاه تنها اثر معماری مهم در این شهر، راه ساحلی شاه‌عباسی و یک امامزاده بوده ‌است. از آنجایی که این شهر سالانه توریست های بسیار زیادی را جذب خود می نماید، گزینه‌ای جدی برای خرید ویلا به شمار می آید و افراد زیادی به دلایل مختلف از جمله آب‌وهوای خوب این شهر، رونق اقتصادی خوب آن، نزدیکی به پایتخت و… تلاش می‌کنند که در این شهر ویلایی برای خودشان دست و پا کنند.

 

خیابان های اصلی محمودآباد

محمودآباد از ۳ خیابان اصلی به نام های آزادی، معلم و امام خمینی تشکیل شده است. خیابان معلم و خیابان آزادی که خیابان معلم به جاده بابلسر و سرخرود و خیابان آزادی به جاده نور معروف میباشد.

بازار های محمودآباد

جمعه بازار ، بازار الغدیر ، بازار ماهی فروشان دو بازار معرف شهرک محمودآباد هستند. جمعه بازار از بازار های تازه تاسیس البته با قدمت بالا است که هر جمعه میتوانید از آن بهره ببرید و انواع سبزیجات و میوه های محلی و … در آن بفروش میرسد. در بازار الغدیر نیز میتوانید ماهی و مرغ و گوشت و میوه و … خرید کنید و لذت ببرید.

 

ویژگی های خرید ویلا در محمود آباد

استرس، شلوغی و آلودگی ها در شهرهای پر جمعیت علی الخصوص شهر تهران باعث شده است که عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید ویلا در شمال محمودآباد باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند. معمولا مشتریانی که قصد خرید ویلا در شهر های شمالی را دارند و ساکن شرق تهران هستند، به علت نزدیکی مسیر، شهرک هایی مانند محمود آباد، بابلسر را انتخاب می کنند.

ویلاهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق برای خرید ویلا محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال کشور است که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال مهاجرت کنند.

شهرهای استان های شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند. در میان شهرهای شمالی، شهر محمود آباد و شهر سرخرود به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش ویلا در شمال هستند. این شهر ویلایی و توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا تبدیل کرده است.

 

مناطق دیدنی محمود آباد

آب و هوای محمودآباد

هوای محمودآباد در دو فصل اول سال بدلیل ساحل دریای خزر که در این شهر واقع شده است بشدت شرجی و تقریبا گرم است. در اوایل شهریور هوای محمودآباد کم کم رو به هوایی پاییزه میرود و خنک تر می شود. اگر که قصد اجاره ویلا در این شهرک را دارید اواسط شهریور به بعد را به شما پیشنهاد می کنیم.
در زمستان های کمی در محمودآباد شاهد بارش برف بوده ایم اما در چند سال گذشته چندین بار بارش برف را نیز چشیده اند مردم این شهر ساحلی.
ویلاهای استخردار زیادی در محمودآباد ساخته شده اند که برای اجاره قرار داده شده اند ، می توانید برای اجاره ویلا استخردار در محمودآباد نیز از مشاوره ی تیم ما بهره مند شوید.

 

دسترسی به امکانات و خدمات رفاهی

مراکز زیبای گردشگری و توریستی، بازارهای محلی، مراکز رفاهی ،نزدیکی به مرکز استان مازندران، پارک جنگلی و پارک ساحلی، ساحل زیبا و ماسه ای، نزدیکی به هتل نارنجستان، هتل شرکت نفت و غیره، شهر محمود آباد را به شهری اکازیون تبدیل کرده است؛ و از پر مخاطب ترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در شمال کشور می باشد. این منطقه با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط آب و هوایی بی نظیر، گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.

 

دسترسی های شهرک محمود آباد

این منطقه به جاده های دسترسی پایتخت از جمله جاده هراز و یا جاده کندوان نزدیک است و شما نیز می توانید با خرید ویلای جنگلی و یا خرید ویلای ساحلی در محمود آباد و سرخ رود به فکر رفاه و لذت بیشتری از زندگی باشید. علاوه بر این، خرید ویلای جنگلی در شمال محمودآباد نیز همانند خرید ویلای ساحلی در شمال محمودآباد سلیقه ای می باشد. مسلما خرید ویلا در شمال، اگر در دل جنگل و یا نزدیک ساحل باشد، می تواند بهترین حس دنیا را به شما القا کند.

شهر محمود آباد و شهر سرخرود مانند دیگر شهرهای ساحلی در شمال از تنوع فروش ویلا ساحلی و ویلا جنگلی برخوردار می باشد و بهترین ویلاهای فروشی جنگلی و ساحلی درون شهرک و بیرون شهرک را در شعبه محمود آباد املاک ویلا لوکس شمال می توان یافت.در خصوص خرید ویلا در شمال چنانچه مد نظر شما ویلا شمال (دوبلکس، سه خوابه، جنگلی) و با قیمت ویلا در محمود آباد و قیمت ویلا در سرخرود مناسب می باشد، توصیه ما به شما حتما بعد از بازدید مواردی مشابه رنج قیمت، این ویلا شمال را هم در آخر مدنظر داشته باشید. هر چند که به احتمال زیاد در نهایت این خرید ویلا جنگلی در محمود آباد و خرید ویلا جنگلی در سرخرود یکی از گزینه های با ارزش بالا در لیست شما قرار خواهد گرفت.

 

مناطق دیدنی شهر محمود آباد

از مناطق دیدنی شهر و اطراف شهر محمود آباد و بخش سرخ رود میتوان به مجموعه توریستی سرزمین رویاها، پارکهای جنگلی، پلاژهای ساحلی خط آهی،گلشهر،چاکسر،قوری سرخرود، شهربازی ، پیست های قایق سواری و جت اسکی ،سفره خانه های سنتی کنار ساحل شمال، رستوران سنتی و معروف چاشت محمود آباد، جنگل زیبا و انبوه تشبندان ، جنگل بونده ،ساحل ماسه ای سرخرود، تالابهای پرندگان مهاجر، اماکن زیارتی امامزاده فضل خشت سر ، امامزاده قاسم و امامزاده هفت تن شومیا و … اشاره کرد که همگی خاطره ی بیاد ماندنی شمال را برای شما به ارمغان می آورند و مکانهای مناسبی جهت تفریح برای خانواده ها و مسافرین محترم می باشند.

 

خرید ویلای جنگلی در محمود آباد

خرید این ویلای جنگلی در شمال محمود آباد یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال محمودآباد می باشد. اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط و جاده سلامتی این شهرک جنگلی در رویان قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، خرید ویلا در این منطقه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

برای خرید ویلای جنگلی در محمود آباد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • این ویلای جنگلی در شمال یک منظره فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد.
  • این ویلای جنگلی در محمود آباد و ویلای جنگلی در سرخرود تا حد امکان به دریا نزدیک بوده وارزش افزوده داشته باشد.
  • این ویلای جنگلی در مازندران یک نمای زنده و دلنشین و بروز و بدون مشرف داشته باشد.
  • این ویلای جنگلی محمودآباد شمال اصول مهندسی در آن رعایت شده باشد.
  • این ویلای جنگلی محموداباد با قیمتی مناسب و منصفانه باشد.

 

خرید ویلای محمود آباد

نکاتی که قبل از خرید ویلا باید به آن‌ها توجه کنید:

  1. شهر و موقعیت جغرافیایی موردنظرتان را برای خرید ویلا مشخص کنید
  2. موقعیت جغرافیایی و مکانی آن دقت کنید و این موضوع را مدنظر داشته باشید که بر اثر ساخت‌وسازهای آتی، چشم‌اندازتان کور نشود. پیشنهاد می کنیم در شهرک‌های وسیع ویلا بخرید تا هم از ارزش سرمایه‌گذاری و هم از چشم‌انداز و امنیت آن اطمینان داشته باشید.
  3. در مورد کیفیت ویلایی که می‌خرید، تحقیق کنید. باید این حقیقت تلخ را پذیرفت که ویلاها در شمال کشور معمولا به صورت انبوه و با قصد فروش ساخته می‌شوند و اصطلاحا بساز و بفروشی هستند. این ویلاها معمولا سازه چندان استاندارد و مقاومی ندارند و بنابراین ممکن است بعد از یک تا دو سال به تعمیرات سالانه نیاز پیدا کنند.
  4. نوع ویلای موردنظرتان را مشخص کنید. به یاد داشته باشید که در شمال سه نوع مرسوم ویلا وجود دارد که عبارت ‌اند از ویلاهای ساحلی، جنگلی و کوهستانی. هر کدام از این ویلاها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند و طرفداران خاصی نیز دارند. اما، ویلای ساحلی از همه معروف‌تر است، زیرا تعداد زیادی از ایرانیان به عشق دریا راهی شمال کشور می‌شوند. امّا زیبایی‌های ویلای جنگلی نیز قابل تامل است. کوهستان نیز قصه خودش را دارد.
  5. به یاد داشته باشید که ویلا نیاز به نگهداری دارد و باید برایش هزینه کنید. این هزینه‌ها را نیز محاسبه کنید و با توجه به تمام جوانب برای خرید ویلا در شمال کشور تصمیم بگیرید. برای ویلا نیز باید مانند منزل یا آپارتمانی که در آن زندگی می‌کنید به صورت ماهانه یا سالانه مبالغی را به عنوان شارژ که شامل هزینه نگهداری و سایر مشاعات می‌شود، پرداخت کنید. این را هم بدانید که معمولا شارژ ویلاها حتی در بسیاری موارد از مبلغی که بابت شارژ ساختمان مسکونی می‌پردازید، بیشتر است.
  6. دسترسی به مراکز خدماتی، مسافرتی، پزشکی، تفریحی، مراکز خرید و نزدیکی به شاهراه‌های ارتباطی استان حتما تحقیق کنید. سعی کنید ویلایی بخرید که دسترسی خوبی به این امکانات داشته باشد. مسائل مالی خرید ویلا را مدیریت کنید.
  7. برای ساخت ویلا، اولین مساله مورد نیاز، مجوز پروانه ساخت است. اگر که قصد خرید زمین و ساخت ویلا در آن منطقه را دارید، حتما باید بررسی کنید که زمین مورد نظر مجوز پروانه ساخت داشته باشد تا بعد ها دچار مشکل نشوید.

 

خرید ویلای محمود آباد

با توجه به مواردی که در این مقاله برای انتخاب شهر و امکانات و دسترسی به ویلای مورد نظر بر شمردیم، می‌توان به این نتیجه رسید که در حال حاضر ویلاها با قیمت‌های متنوع در مناطق مختلف شمال به فروش می رسند و تب و تاب خاصی برای خرید ویلا در شمال کشور ایجاد شده است. اما موضوع مهم این است که بتوانید ویلای مقرون به صرفه ای را خریداری نمایید. در کنار هزینه ای که برای خرید ویلا پرداخت می کنید،حتما قبل از خرید ویلای موردنظرتان به نکاتی که به آنها کردیم توجه کنید. توجه نکردن به مواردی که اشاره کردیم، ممکن است مشکلاتی را برای شما به دنبال داشته باشد که جبرانشان سخت خواهد بود.

اجاره ویلا در محمودآباد و خرید زمین و ویلا در این منطقه در گذشته به واسطه افرادی که در خیابانها تبلیع می کردند انجام می گرفت. اما به مرور زمان و با افزایش دسترسی افراد به فضای اینترنت زمینه هایی برای خرید و رزرو اینترنتی فراهم آمده است. شما نیز می توانید از طریق سایت ویلا فروش اقدامات لازم جهت رزرو ملک یا زمین جهت خرید، اجاره و یا فروش را انجام دهید. از طریق تماس با شماره های ۰۹۱۱۱۲۰۹۹۵۸ و ۰۹۱۱۹۲۱۷۲۴۰ می توانید از مشاوران ما در ویلا فروش شمال کمک بگیرید تا بتوانید ویلایی تمیز و لوکس با حداقل قیمت را رزرو کنید.